sobota, 21 kwietnia 2012

Witam serdecznie

Dwa słowa wyjasnienia. Blog powstał w jednej sekundzie. Chciałam dodać komentarz do pewnego linku, a system sam pokierował mnie na stronę Google dla bloggerów. Bez chwili zastanowienia poszłam za ciosem i oto jestem... nie wiem  czy dam radę, bo nigdy nie miałam zamiaru założyć bloga...życzę więc sobie wytrwałości, a co z tego wyniknie to czas pokaże)) 

Gwoli wyjaśnienia powiem tylko, że straszną frajdę sprawia mi pieczenie ciast i tym chciałabym się z Wami dzielić

10 komentarzy:

  1. Kasiu, w takim razie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, trzymam kciuki i zycze powodzenia! Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia, widzę już fajnych kilka przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DZiekuje slicznie! na razie to fantastyczna zabawa, ktora niesamowicie wciaga...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia:) Pyszne wszystko!
    a może wymienimy nasze linki: Agnieszka z wloskicafe

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Agnieszka, dziekuje za mile slowa. milo mi jest goscic Cie! Zapraszam kiedy masz ochote!! Twoj blog juz dodalam do ulubionych!! Dzieki))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja twój też już dodałam:)
      Będę tu zaglądać na takie dobre ciasto, aż w Como czuć te zapachy...pozdrawiam, Ag

      Usuń
    2. Dzieki)) Zapraszam do polubienia strony Mia Cucina na Fb, bedziesz mialo polaczenie diretto)) A zagladajac do Ciebie, mozna zobaczyc co ciekawego sie dzieje!! Brava!!

      Usuń